Aysima_63 boşverin emeklemesin her bebiş kendine özgü. Bide zaten uzmanlar emeklemeyi bi gelişim göstergesi olarak kabul etmiyor. Şöyle ki, bir bebek yürümezse olmaz ama emeklemese de olur, ki emeklemeden yürüyen bebek de çok fazla yani şart bişe değil o yüzden takmayın bence 😄❤️