BalAnne1 Kac gun kaldiniz nasil gecti bilgi berirmisiniz hicbisey yemiyor agzina sokmuyor hastanedeyiz suan serum taktilar
Ates_mami BalAnne1 çok geçmiş olsun. Aşısını olmadınız sanırım. Ben yaptırdım ama eltim yaptırmamışti. 5 aylıktı oğlu 5 gün yattı. Serumla birçok şeyi veriyorlar ona. Ama yine de sıvı alımıni olabildiğince arttırın. Emiyorsa sık sık emziirn.
Birdunyabircennetannesi BalAnne1 Evde atlattık çok zorladı bizi ama 1 haftada geçti çok şükür. Serumuda işte susuz kalmasin diye veriyorlar tedavisi yok maalesef sabır istiyor sadece beklemek lazım Allah şifa versin çok zor bir hastalık
Esra_Deva BalAnne1 tüh şu an daha çok üzüldüm. Özel aşı ama Doktorunun yönlendirmesi gerekiyordu sizi 😔 Umarım en kısa sürede atlatırsınız.
Birdunyabircennetannesi BalAnne1 Ge oral diye bir toz verdi doktor her kaka yapışında 1 çay bardağı kadar icirdim o sanırım bize fayda etti canım kaç gün oldu virüs geleli
BalAnne1 Aslina97 3 4 gun oluyor ama istahi yok iste hastalik gectikten sonra istahi feliyor mu geriye