Tomris-Hatun ben de 2 buçuk 3 aylıktan beri tek bakıyorum şuan 7 aylık oldular. Tükendiğim anlar çok oluyo eski hayatımı özlediğim zamanlar… bugünler ne zaman nasıl geçecek bilmiyorum sonra bir bakmışım 7 ay su gibi geçmiş. İkiz bakmak çok güzel ama çok zor Allah hepimizin yardımcısı olsun ve bol sabır versin. Önemli olan düzen, her şeyi aynı anda yap yoksa sana wc’ye gitmeye bile zaman kalmaz her şey çorba olur. Alt alma, besleme, yıkama, ilaç içirme, uyutma… ikisini peş peşe yapıyorum mecburen. Yemek ve temizlik sallıyorum biraz hem vaktim kalmıyo hem halim. Robot süpürgem var elim ayağım verdiğim her kuruş helal olsun. Robota süpürttürüp ardından hızlıca mopla geçiyorum, lavaboları ve küveti duşa girmeden çamaşır suyunu sıkıp fırçalarım ardından da duş alırım o da pratik oluyor hem wc temizliği hem de duşumu aradan çıkarmış oluyorum. Ev çok batmışsa belli zamanlar temizlik için abla var onu çağırıyorum. Yemek işinde şanslıyım eşim çok seçmez ne varsa yer, haftada 2 gün dışardan söylüyoruz. Basit yemekler yapıyorum buzluk kurtarıcım börek ve köfte ara ara eşim bebelere bakarken yapar atarım. Annem ve kaynanam sarma sarar hazır ederler buzluktan çıkarır pişiririm. Hazır olunca iyi oluyor, makarna menemen fırın patates çorba türevi basit yemeklerle geçiştirdiğim de çok oluyor. Zorda kalınca ikisi aynı anda ağlayınca tv açıyorum mecbur biraz sakinliyorlar. Birini uyuturken diğeri huysuzlanırsa ona da ninni açıyorum hem mayışıyor hem de susuyor o da iyi taktik. Böyle işte cnm. İnş işine yarar yazdıklarım