20 gün oldu ekmeği kestim akşam 6 dan bişey yememeye çalışıyorum . Yemek yemeyi azlattim kendi usulümce diyet yapıyorum 😂😂 ekmek yememek bile fark gösterdi kaç kiloydum kilo verdimmi bilmiyorum ama hafifledigimi hissediyorum. Bunyemi alistirdigim için bu yapacağım detoksta zorlanmam diye düşünüyorum.
Sabah iki yumurta bir dilim peynir
Öğle ve akşam kabak rendele yağsız pisir yoğurtla ye ara öğün meyve .bol su ve günde üç kez yeşil çay. Başka hiç bişe üç günde üç kilo gidiyormuş tamamen uyacaksiniz spor yok ama hareketsiz kalmakta yok zaten iki çocuk peşinde koşmaktan hareketsiz kalmayız 😂😂😂 bugün tartıldım 67 kg .Bugünde birinci günüm detoksun cuma günü tartilip sonucu sizinle paylasirim kizlarrrrrr.