Eda-07 Hanımlar 10 ay 15 günlük oglum var bu aralar iştahsız pek bişey yediremiyorum anne sütü aliyo ama böyle yaşayan oluyo mu acaba. Bazen güzel yiyo bazen yediremiyorum zorlamiyorum bende. Kahvaltı zaten yapmıyo gibi bişey
Eda-07 Jellybon_555 biz hep oyleyiz ek gidaya basladigimizdan beri. Ek gida reddi yasadik sonra tekrardan yemeye başladık ben ne yersem veriyodum cunku oyle tatsiz tutsuz şeyler verince bu sefer hic yemiyordu