saricivcininannesi 18 günlük bebeğim var göğüslerin de şişlik var süt birikmesi olmuş dedi doktor masaj yapmayın zamanla geçer dedi böyle bir durumla karşılaşan oldu mu ne kadar sürede geçti ya da neden böyle oldu bir fikriniz var mı
balkizannesiiiii saricivcininannesi emzir canim mastit enfeksiyon olur sut kalirsa emme sorunu varsa sağ sütünü sen benimde olmustu doktor sağ demisti gecmis olsun
Elisa34 saricivcininannesi evet ilk zamanlar benimde oyleydi cok şişti emzirdikce gecti Bi kac haftaya ilk doğum haftası oyle oluyo sanırım
expelliarmus saricivcininannesi annedeki hormonlar süt yoluyla bebeğe geçiyo canım ondan oluyo bizde de oldu hiç ellemedim kendiliğinden zamanla geçiyo. Cok normal bi şey
Alpylmz2022 saricivcininannesi benim bebegimde de var sıkınca süt geliyo büyükler onları sıkıyomuş önceden süt gitsin meme uçları belli olsun diye kızlarda erkek ise bişi yapmıyolar mış ama ben ikisinde de bişi yapmadım
saricivcininannesi balkizannesiiiii ay yok süt birikmesi bende değil bebeğim göğüslerinde :) doğru belirtmemişim afedersiniz