Aylakiz0-6 Kızlat merhaba. Bebeğim 6 günlük ve şu an hastanede yatıyor bir hafta olucal çıktığında. Yatmadan önce gÜzel emiyordu anne sütünü emme refklesi de iyidi. Acaba çıkınca reddedebilir mi biberon ile besliyorlarmış. Başına gelen var mı
Songena19 Aylakiz0-6 benim bebgimde 10gunlukken yattı hastanede bir hafta ordada biberonla beslemislerdi ama biberon almak istememis baya zorlandik demişti hemşiresi ben her gün süt sağıp götürmüştüm çıktığında çok şükür reddetmedi emdi ama emzik veya biberon tarzı şeyleri bir süre hiç vermeyin hastaneden çıkınca sık sık emzirmeye çalışın ben emzik vermiştim ve reddetmeye başlamıştı memeyi
Aylakiz0-6 Songena19 bende her gün sütümü götürüyorum ama kendi sütümü de biberonla veriyolarmış. Parmağını etmiyormuş hemşire emme refkleksi çok iyi reddetmez dedi ama aklıma takıldı yine