Iscan Cırtlı bez kullanıyorum şuanda hareketlendiği için bağlamkta zorl ıyırum 6 aylık külot bez kullanışlı olurmu sizce denemek istyorum
E_idil_kus Iscan o daha zor valla sık sık değiştirdim de bitti şükür ama kızımdan kaynaklı kıyafetlerini giydirmemi istemiyo külot bez olduğu için her defasında çıkart giydir zor oluyor
RuyasMom Iscan oluyor evet bezi değiştirirken de yanlardan yırtıyorsun en kolayı da o 😊 ama sleepynin yeni serisi (kullandınız mı bilmiyorum) kızım da fena pişik yaptı birçok kişi şikayet etmiş. Külot bezi kullanmıştım
Tortilla_ Iscan Külot bez bana daha zor geldi. Giydirmek için komple altını soymam gerekiyor. Cırtlı bez koy altına yap bitti 😅
Iscan E_idil_kus ya bizimki poposunu kaldırop duryo bağlayamıyırum yamuk oluyo sızdıryor bu seferde daha kullanışlı olur gıbı geldi bana
569767 RuyasMom aynen ya bende doğdu doğalı sleepy kullaniodum alerji pişik oldu çocuğum resmen.bezin içindeki jeller çıkıyor sizdede oldumu
E_idil_kus Iscan aslında bu daha çok kayıp sızdırma yaptı aama markadandır belki siz bence küçük bi paket alın deneyin benim gibi stoklamayın🤦♀️
RuyasMom Iscan yok hayır bezin deseni değişmiş onu kullandım ben kahverengi olanı kullanmadım resim atacağım size bekleyin 😊
Iscan Tortilla_ ya ilk baştan beri illa o pijamasını çıkartcam alişmişim o yuzden sankı daha kullanişlı olcak 😂
RuyasMom 569767 jeli farketmedim canım ya ama çok kötü pişik oldu poposunun yukarısına kadar resmen kan çıkıyordu 😞
Sblatc 569767 bende iki kere oldu sadece o da gece bezinde baya dolduğu için sanırım sabah tanecikleri gördüm