mayko1 klozet varsa eşiniz ve sizinle tuvalete gidip görmesini sağlayabilirsiniz. Bolca şarkı dinlettim ben tuvalet ile ilgili, ilgisini çekerse kitaplarda okuyabilirsiniz öncesinde, başladığınız sırada. Sabah kalkıp bezini çıkardık ve artık kalmamış bez sen abla oldun artık kendi tuvaletine yapman lazım, büyük herkes (burada herkesi tek tek sayıp) öyle yapar diye konuştum. Lazımlık zaten gözünün önündeydi. Kış ayında olduğumuz için altına bi örtü ayarlayıp sürekli kullandığı köşesine bıraktım lazımlığı ve ilk 3 gün altına kaçırdı 😂 sonrasında ben götürürsem çişini yaptı. Kakasını altına kaçırdı bi süre, korktu yapmak istemedi, hala daha kakayı rahat yapamıyor. Herkesin kaka yapar diye yine herkesi saydık. Çişini tuvalete kendisi döküyor, bay bay diyoruz, sırf bunu sevdiği için bile yaptığı oldu çişini. 2 hafta sonunda söylemeye hatta kendi gidip yapmaya başladı. Sonrasında yine bi altına kaçırma süreci oldu ama şimdilik iyi. Bolca sabır ve temiz çamaşır gereken bi süreç, bi de her şey bittiğinde koltuk halı ne varsa bi yıkamaya gitmeli