Ozlem-59 Kızlar merhaba kızım 19 aylık olcak şuara yediği şeyleri bile yemez oldu hele kahvaltı gerçekten insan çok üzülüyor iştah şurubu vs hiçbir işe yaramadı hep az yerdi ama şimdi hiç nerdeyse neler yapıyorsunuz çözüm olarak