Ya zaten sütüm yoktu tek göğüs emziriyordum mamalardan önce emziriyodum gün içinde bazen günde 1 2 emiyodu dün vermeye çalıştım mama soğuyana kadar çokta açtı ama almadı ittirdi kafasını çevirdi zaten çok emmiyodu ama en azından emiyo diye kendimi motive ediyodum azla ağlıyo diye tekrar zorlamadım ama çok kötü hissediyorum kendimi bebeğim 3 ay 17 günlük mamayla beslenen anne sütünü az alan bebek sağlıksız mı olur :( çevremdekilerde biberona alışmış artık emmez diyorlar cidden almadı dün 2 gündür emziremedim hiç 😭