Bahar11 benm oğlumda 3 aylık. O beyaz şeyler pişik kremi, kalıntılar, ıslak mendilin tüyleri, akıntı vs gibi şeylern birkmesiymş. Doktor elnle temzle bişey olmaz dedi. Sünneti hava ısnınca yaptr üşütr daha kötü olr dedi. Bende önümzdeki ay bayramdan sonraya düşnyorm