e-kubra Bebeğim 7 ay 21 günlük ek gıda serüvenimiz var ama eşim sürekli bu çocuk az yiyor diyor. Ne kadar yemeli biliyor musunuz. Ben yemedikce zorlamıyorum oda zorlamam yada süreklş yemekle peşinden koşup bitirtmemi bekliyor. Bazen kahvaltısını bitiriyor bazen bitirmiyor akşamları 1 kepçe çorba yediği de oluyor bazen 3 5 kaşık bıraktığı da sizce tabağı bitirtmeli miyim yada yemediği zaman biraz bekleyip sonra gene mi vermeliyim
06082021 e-kubra 1 kaşık bile yese ona fayda fayda bence bu kadar takmamalisiniz 1 yaşına kadar ana yemeği zaten anne sutu yada formül mamadır.
Ervakts e-kubra annesi sık sık teklif edebilirsin ama zorlamak bebekleri yemekten daha çok soğutur ayrıca ilk ay zaten sadece tadım bir kaşık iki kaşık olduğunu varsayarsak ne bekliyor ki oturup kase kase çorba içip yemek mi yesin 😒
06082021 e-kubra benim bebeğimde 7ay 16 günlük sabahları kahvakti 3 4 kaşık anca yiyor 20 dk sonra tekrar veriyorum ozaman bazen yiyor bazen yemiyor oglenleride çorba severse içiyor bazen onuda canı istemiyor akşamda yoğurt meyve veriyorum cani ne kadar isterse zorlamayin yoksa birdaha yemez
e-kubra 06082021 bende öyle biliyorum mama içiyor benim oğlum ama eltim doğum yaptı ondan da süt alıp veriyorum yetşyor gerşeyi tadıyor onun doyduğunu anlayabiliyorum o yüzden ısrar da etmiyorum bu sefer yemekten soğumasın diye ama eşim öyle deyince hata mı yapıyorum diye düşünmedim değil
e-kubra Ervakts galiba kase kase yemesini bekliyor anlatamıyorum ona o kadar yiyemiyeceğini kayınvalidem ilk torununu zorla besliyor ben ise çocuğumu zorlanıyorum zorlamadığım için böyle düşünüyor olabilir
e-kubra Deletedmom_21 yşyor bi kasenşn yarısını bitiriyor bazen de çorbaları bırakıyor içmiyor bazende içiyor
milenaa Günlük 1-1,5 çay bardağı yiyebilir bu ayda. Şahsi fikrimce zorlanmamalı. Biraz bekleyip tekrar sunabilirsiniz. Zaten bu aylarda doymasını sağlamak için beslemiyoruz. Ana besin annesütü veya formül mama olmalı hala.
e-kubra milenaa benimkisi belki bir buçuk çay bardağını arada geçiyor bile ama bazen yarımda yiyor yetiyor diyorum ama yok şüpheye düştüm 1 yaşına kadar bunlar tadımlık dedim ama tereddütte de kaldım
Ervakts e-kubra annesi eşinize açıp iki yazı okuyup bilinçlenmesi için teşvik edin lütfen benim eşim herhangi bir şey söylerse doğrusunun o olmadığını biliyorsam söylerim hemen aç internetten insanlar neler diyor yaz oku doktora gidip sor diye bende 4. Ay atağı olduğunu meme reddinin sebebinin o olduğunu eşimin annesi ve anneannesine bir türlü anlatamamıştkm doktorumuz eşime anlatınca konu kapandı sizde onun bilinçlenmesi için uğraşın
3bebek1annexx e-kubra daha küçük az yesin bişe olmaz . Çok üstünde durma yemezse zorlama . Eğer zorlarsan Soğur yemek yemekten
UcuBulunamayanBant e-kubra bence hiç zorlanmadan yiyenildigi kadar yesin yiyemedigi kalsın ben hiç zorlamiyorum mesela 1kase çorba koyuyorum bazen hepsini yiyor bazende 3 4 kaşıktan sonra istemiyor bir iki kere teklif ediyorum bakıyorum almazsa vermiyorum zorlayınca soğur bence gerek yok
e-kubra Ervakts söylüyorum ama normali bu yşyor zaten diye ama yok bidaha derse gel gidip doktora soralım derim o aklıma gelmemişti