Bugün sağlık ocağına gittim 4 aylık aşısı için ama 100 gram vermiş ve kilo almamış boyuda uzamamış baş çevresinde aynı siz neler yapıyorsunuz bebeğin kilo alması için 15 gün sonra tekrar gel kilosuna bakıcaz dedi ona göre mama da vericeksin dedi ilk kızımda da aynı şey oldu ve bana mama ver dediler verdim beni emmeyi bıraktı ben mama vermek istemiyorum neler yapabilirim kilo alması için siz neler yapıyorsunuz