Kızlar dün sanırım sütü soğukken mayaladım çünkü 3 kavanoza paylaştırdım son kavanoza dökerken tencerenin içinde kalan son sütü biraz daha fazla ısıttım diğerlerine göre. Hepsi sıvı fakat o taş gibi olmuş. Diğerlerini ne yapmalıyım tekrar ısıtıp yoğurtla mayalasam olur mu