Merhaba kızlar.malum doğum sonrası göbeğim çok fena oldu karnım çok büyüktü sönmüş balon gibi kaldı çatlak falan cabası bi de iç bacak fena zaten bacaklar da hep çatlak çünkü aşırı ödemim vardı.bu G5 masajı reklamı çıktı karşıma çatlaklara da etki ediyormuş Sıkılaştırıcı bı uygulama diyor.yaptiran var mıdır ya da yaptıranı tanıyan var mıdır işe yarıyor mu gerçekten?bi de fiyatları ne civarda? inşallah bulabilirsem para 🤪