Arkadaşlar belki mantıksız gelecek ama evde oturmaktan bıktım elimi taşın altına koyup iş kurmak istiyorum ama birikimim yok param sadece altınım var iki bilezigimi satıp malzemelerimi alabiliyorum degermi onu bilmiyorum .yani kafam çok karışık cidden . Eşim altinlarini ver araba alalım der ben ise iş kurayım evime katkım olsun derim . Sadece danışmak iicjn yazdım buraya .çünkü konuşacak arkadaşım yok . Akıl alacak dostum yok maalesef .