Merhaba sevgili anneler. Kızım 3.5 aylık. Son 1 haftadır özellikle uyutmak için yatırdığımda ve ayağımda sallamaya başladığımda; ellerini ve vücudunu kasıp heyecanlı sesler çıkarıyor. Hemen sonra geçiyor ve normale dönüyor. Sanki bir şeye heyecanlanıyor gördüğü veya yatmak istemediği için yapıyor gibi. Video çekip doktoruna göstereceğim. Aynı şeyleri yaşayan anneler var mı? Benimle tecrübelerinizi paylaşır mısınız?