Merhaba güzel anneler 26 günlük bebeğim var bı sabah kakasinda ipliksi şeyler vardı ve kaka mukusluydu. Çok gazı oluyor diye nurse harveys in damlasini kullanıyorum bı de dün akşam ilk kez bigiaga (5 damla) kullandım.acaba bunlardan olabilir mi? Bilgisi olan var mı ?