Kayseriyaglamasi NinovaLemi sünnet ettirdiğimiz doktora sordum yapışık değilse sıkıntı yok her altını açmada çıkarın dedi bide mor oluyorsa su ver dedi
Kayseriyaglamasi NinovaLemi morarma su vücutta az olduğu için olurmus pipisinde morluk vardi su verince geçti
ellerimtombik1 NinovaLemi bizim de aynı 3 aylıkken yaptırdık 5 aylık olduk gömüldü iyice geçen götürdüm doktora yapışıklık yok düzelir kendi erken yapmanın tek dezavantajı bu oluyor genelde karşılaşıyoruz dedi düzelir inşallah
NinovaLemi ellerimtombik1 inşallah, bende yapisiklik var mı yok mu emin değilim haftaya randevumuz var soracağım