Arkadaşlar eşim çocuğuma sadece kendi istediği ismi koydu. Biz iki isimde anlaşmıştık oysa. Şimdi ben istediğim ismi ekletmek istiyorum. Aranızda yapanlar var mı nasıl bi yol izlemeliyim ? Eşim bana destek olmaz imza falan vermez kendim halleveğim , bilgisi olan var mı ?