Fusunf eğer bebek uyuyosa uyandırmafan emzirin ba eğer zaten kendisi saatte bir uyanıyosa sürekli emzirin emmek istemese zaten diliyse itiyo ya da ağlıyo bebekler için ilk üç ay bence çok önemli iki çocuğum var ikisininde uyanmasını beklemiyorum sğrekli emziriyorum ve gelişimlerinide güzel etkiliyo güzel gelişiyolsr