Kızlar oğlum 4 aylık en son ki doktor kontrolümüz de üst damaklarının şiş olduğunu dişin çıkması 6.ayı bulur dedi fakat huzursuz olur demişti doktorumuz birkaç gündür saat başı uyanıyor gece ve durduk yere canı yanmış gibi ağlıyor anne sütü almıyor gaz problemi yok ateşi yok acaba damakları mı acıyor o ağlamayla ne uyumak istiyor ne yatmak kucağımıza alıp evi geziyoruz sakinleşiyor tam uyutucam tekrar başa döndüyoruz yorulana kadar böyle sonra uyuyakalıyor 1 saat sonra yine aynı böyle değildi gece de acısı var sa dindirmek için ne yapabilirim? Damaklarını kaşımak soğuk ağız mendili vermek dışında