Merhaba canım anneler🌸
kızım sürekli tv ünitesinin üstüne çıktığı için tv yi duvara monteledik. Tv ünitem boşa çıktı ikinci ele vermeye elim varmıyor. Sizce bu üniteyi nasıl değerlendirebilirim. Koridora dresuar olur mu acaba diye düşündüm ama uzun ayaklar taksam acaba bu ağır üniteyi taşır mı diye kararsız kaldım. Sizce napmalıyım? Fikirlerinizi önemsiyorum 🌸♥️