Maral_sultan Merhaba bayanlar bebekleriniz kaçıncı ayında gülmeye başladı bebeğim bugün tam 5 aylık oldu yeni yeni gülmeye başladı o da biz çok oynuyoruz onunla öyle gülüyor hani böyle kendiliğinden bakınca felan gülmesi yok anca hoplatınca zıplatınca güler
deniz-95 Maral_sultan 2 buçuk aylıkken tepki veriyordu bize. 4.ay kontrolünde de doktor sormuştu sizi tanımaya başladı mı diye evet dedim. Yabancı birine gidince ağlıyor bazen. Doktorla görüştünüz mü bunun için? Belki mizaç olarak gülmeyi sevmiyordur.
Eylulllllll Maral_sultan sasılası bir srkilde Tam 19 günlük iken 🌞🥰fotoğrafları da var . Şimdi 2 aylığız halen gülüyor gülümsüyor bile isteye .
uykularharamolduuu Maral_sultan bebeğim 3 ay 10 günlük. Bir aylıktan beri bilinçsiz gülüyordu. Şu an bilinçli gülüyor onunla konuştuğum da oynadığım da. ama gülmeyi sevmiyor yapı olarak böyle olabilir bebeğiniz.
Maral_sultan deniz-95 görüşmedim aslında bende küçükken pek gülmüyormuşum ama 5 aylık olduk artık o yüzden sormak istedim doktora da soracağım 🌸
Maral_sultan uykularharamolduuu ya evet öyle düşündük hep ama kocaman oldu artık gülerek tepki vermesi gerekmez mi 🌸