Merhaba hanımlar ,
Doğum günü yapma düşüncesi yoktu aklımda 1 ay öncesi bir kaç sebep vardı şimdi o sebepler kalktı güzel haberlerde aldık sağlıkla ilgili çok şükür🙏🏼 Fotoğraf çekimi yaptırdık fakat birden bi üzüntü çöktü içime ileride pişman olur muyum ilk yaş doğum günü yapmadığıma? Çokmu geç kaldık sizce yapmak için ? Siz olsaydınız ne yapardınız?
Teşekkürler şimdiden öptüm☺️😘🌸