Şöyle söyleyeyim bebeğim sünnetten sonra çok rahattı iyileşme süreci de hızlı oldu safran ve papatya yağı kullandık fakat sonradan yapisiklik oldu biz bu fotoğrafı attık bize normal bir sıkıntı yok dediler ama belliydi yani yapisiklik vardı ben başka bir doktora götürdüm ve evet yapışmış onu açmamız gerekir dediler. Yani yapisiklik her zaman olabiliyor baska yerde yaptırmak da olabilirdi ana bize normal diyip yanlış yönlendirmeleri oldu ben hesireyim bunu anladım ama başka aileler onların dediğine güvenip umursamayabilirdi yani. Memnun kalmayanlar neler dedi siz neler duydunuz