MSeyit_HMeva Sevgili anneler bebişlerinize neler kullanıyorsunuz? Dvit,kan ilacı, probiotik, balık yağı vs. . . 🙈
Balkizlarim MSeyit_HMeva arı sütü polen kullanıyorum Dr Fuat balcinin kıds olanı , , balomega hem balık yağı hem vitamin ikisi bir arada tahin , keçi boynuzu pekmezi veriyorum karıştırıp bu şekilde . 27 aylık 💐
Seyyid_Ali_2021 MSeyit_HMeva dokturumuz tavsiyesi wellcare devit 3 ve bestiron kan damlası kullanıyorum 🌹
MerveEliz23 MSeyit_HMeva Bizde Ocean microfer, vitamin D3, maflor probiyotik sterimar(burun fısfısı çok iyi)
Lay YgmrDru Merhaba 8.5 aylıkken probiyotiği ne için kullanıyorsunuz? Kızım 13 aylık ben de senede 1 şişe kullanayım diyorum drunuz mu önerdi
dlnyny YgmrDru merhabalar benimde bebeğim 8 aylık devletin kan damlasını kullanmadım bestiron aldım kaç damla veriyorsunuz günde?
Barany Seyyid_Ali_2021 bebeğiniz kaç aylık ne kadar kullanıyorsunuz ? Ben de wellcare d vit 400 ıu günde 1 fıs kullanıyorum fakat kutunun üzerinde 2-10 yaş 1 fıs yazdığını farkettim bugün. Bebeğim bir aylık hu arada
EYEY Seyyid_Ali_2021 neden kan ilacı kullanıyorsunuz acaba benim 2 ay 10 günlük bebeğim var sadece D vit kullanıyorum
MSeyit_HMeva Çok teşekkürler anneler 😘 bende 1 yaşında kızım 3 yaşında oğlum var. Ocean d3, sidefer, mbl drop ve kıds, balık yağı, cçörek otu yağı veriyorum acabaa çok mu yüklendim ki çocuklara diye merak ettim🙈
Dgndrmz MSeyit_HMeva benim oğlumda haziranda 3 yasına girecek hiçbir takviye kullanmıyorum acaba hatamı ediyorum diye düşündüm şuan 🙈
Lay MSeyit_HMeva probiyotiği ne için kullanıyorsunuz? Biz de ocean d3, venatura çinko( çinko eksikliği çıktı 1 yaş kontrolünde) easy fish oil kullanıyorum 13 aylık
Neslii933 sadelikhuzurdur benim dört aylık bebeğim var da bennde ocean aldım kaç damla kullaniyorsunuz acaba
Eloss11 Denizzz88 ocean microfer damlayı bebişinize günde kaç damla veriyorsunuz ? Bebeğim iştahsız kan ilacı verilirse iştaha iyi gelir diye okudum bende alıp vereyim aynıyız 10 aylığız bizde
edaaydinm Ben d vitami ve demir aldım 2 değerlilik olması gerekirmiş eczacı bir sayfa tavsiyesi ile alıyorum zaten , normalde eczacılara güvenmem ama doğallığı savunan araştıran bir sayfa dogallannelik sayfası . Balık yağı da ocean kullanıyorum öyle iyot lugol probiyotik falan da almam evdeki besinlerde aynısı var onları yediririm 👍👍👍
birkizannesi_ edaaydinm beeo marka kullanıyorum kızım 28 aylık sık hastalanan bi bebekti hep. Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum 2 gündür kızım nezle. Ama aşırı hafif geçiriyor burnu bile arada sırada akıyor normalde 20 günden önce azalmazdı şikayetleri
Deletedmom_23 yazgulu123 Bebekler gelişim sürecinde bir dönem demir takviyesi almalı dedi doktorumuz.
Banaannede MSeyit_HMeva ocean d vitamini, ther biotic for inf probiyotik ( alerjik olduğu için) kullanıyorum. Başka hiç bişey kullanmıyoruz. 4 aylık oldu
Babyfacee Banaannede merhaba o probiyotikten fayda gördünüz mü ben de kullanmak istiyorum alerjisi var gazı çok oluyor. Bir de nereden aldınız eczanelerde yok. İlaçla ilgili bilgi verir misiniz 🙏
Baakpnr- MSeyit_HMeva ocean d vitamini , sap simplex gaz damlası mucize bir şekilde gaz sancımızı bitirdi yine de arada veriyorm, bir de denflor probiyotik kullanıyoruz 🥰
Hndealnathn Doktorumuzun tavsiyesi üzerine d vitamini de kan damlası da ocean başka bir ek takviyeyi gelişimi açısından gerek görmedi 1 yaşında kizim