Bir arkadaşımın başına gelmişti sütü tamamen kesilmişti bebeği henüz sizin bebeğiniz kadar ya vardı ya yoktu. Stres yaptıran şeylerden uzak durup bebeğiyle bol bol ten teması yapıp süt olsa da olmasa da emzirmeye devam etmişti. Ve tekrar sütü gelmişti. İnşallah sizinde gelir