Oğlum 7 buçuk aylık bazen cok emiyor bazen emmek istemiyor ek gıdaya geçtik şükür hem emip hem ek gıda alıyor ancak bazen doymadığını hissediyorum mesela geceleri yarım saatte bir emmek istiyor ama memede uyuyor bu meme alışkanlığından mi acıkıyor mu anlamıyorum gündüzleri emdikten sonra ek gıda veriyorum ardından hemen bazen yemiyor bazen yiyor hani yemese sütüm yetiyor dicem yese yetmiyor dicem ama belli bisey de yapmıyor bilemedim içim içimi yiyor kilosu boyu iyi şimdilik doktorumuz iyi gelişimi dedi ama geceleri bu kadar emmek istemesi normal mi bu arada kabız o yüzden diskidan da anlayamıyorum çiş bolca yapıyor ama kaka yok malesef