Boncuk21 Kızlar hipp organik Combiotic kullanıyordum fiyat uçukşluğundan dolayı Sma opitiproya geçtim . Bugün 3. Gün 2 gündür kaka yapmadı . Normal mi ? Önceden her gün kaka yapardı
Esra_Deva Boncuk21 ne kadarlık bebeğiniz bilmiyorum ama mama değişikliği geçici olarak yapabilir. Kızım doğduğundan beri sma optipro kullanıyoruz hiç kabızlık sorunu yaşamadık.
Esra_Deva Boncuk21 daha çok küçük. 10 güne kadar beslenmesini etkilenmiyorsa normal kabul ediliyor merak etmeyin. Bünyesinin yeni mamaya alışması için zaman vermelisiniz. Düzene girecektir 🌸