Son üç aydır adetim sürekli gecikiyor. Bu ay da henüz olmadım 20 gün falan geçti. Hamile değilim. Yaşım 33. Acaba erken menopoz mu diye düşünmeye başladım açıkçası. Doktora gideceğim ama öncesinde sizlere danışmak istedim.Ne gibi bir sebebi olabilir?