Dorukata1 dil ve konuşma terapistine götürdük çocuk psikoloğuna da kezâ. Hiçbir sorunu yok dil gecikmesi var dediler ki görünür de hakikaten böyle. Algısı vs çok açık . Pandemide çok yalnız kaldık 17 ay sonra ilk kez insanlarla bir araya geldi kaynaştı vs
Onu haricinde her gün dışarı çıkarırdım dayı teyze vs nedir bilmez çünkü kimse yakınımızda değil