Dorukata1 benim doğumum normal olacak idi 3 4 saat boyu 1 2 santim açılma olmuştu derken çocuğun kalp atışı sancı yükseldiğinde zayıflayıp normale dönüyordu Dr riske atmamak için sezeryana aldırdı hemen. 25 aylık ve anlamlı hiçbir kelimesi yok algısı çok açık komut alıyor
8 renk gösterir
30dan fazla hayvanı tanır işaretle gösterir
Vs vs ama gel gelelim kelime sıfır.
17.ayında babıldamaya başladı
İşaret etmeye de o ayda başladı bababa dedede mamama nenene gibi babıldaması 25.ayına kadar sürdü farklı hiçbir tekrarlama hecesi çıkarmadı. Su dahi demedi velhasıl
Yaklaşık 1 haftadır ağzında mırıldanmalar var anlamı olmayan farklı hecelemeler yani. Doğum süreci etkilemiş olabilir mi diye hiç düşünmedik değil.