Gizem17 Arkadaşlar yazin atasaydan kaburga aldim ama iki kere kullandım ve yamuldu ezildi adam kabul etmedi ağır işte kullandığımı söyledi neyse işte acaba bugün bozdursam altın düşünce yerine yeni bilezik alsam zarar edermiyim sizce yükselme riskide var sonuçta.. bozdurup geri hemen almam mi gerekir biraz kar etmek istiyorum aynı şekilde çeyrek ve gram da var kızıma da künye alacagim onları bozdurup anlayan varmi bu altın işinden ne yapsam bilemedim
Gizem17 ilyestaa belli olmaz diye düşündüm bir kere daha bozdurmaya karar verdim akşamına çok yüksek miktarda düştü bozduramadim
Mavimavi Atasay nasıl kabul etmez, ömür boyu garantisi var. Ordan aldığımız yuzuklerin taşları düşünce götürdük yaptılar, bakımını yaptılar, bileklik koptu onu yaptılar ucretsiz
Gizem17 Mavimavi malesef yapmayı geçin beni suçladılar ağır işte kullanmışım ki bayrama yakın aldık ve sadece 2 gün taktım o da geceleri çıkardım 14 ayar flan olsa anlayacağım ama 22 ayar birsey nasıl o hale geliyor gerçekten anlamıyorum yine atasaydan alınmış küpe vardi sürekli taşı düşerdi kutunun içinde beklediği yerde sonunda sattım kurtuldum ben asla ordan almam ama kayinbabam ısrarla ordan almamı istiyor tanıdığı olduğu için ama hiç indirim dahi yapmıyorlar tam tersi fazla para veriyoruz ama adam hala ısrarla oraya görüyor
Kedidirokedi Gizem17 altının ayarı düştükçe sağlamlığı artıyor 22 ayar daha yumuşak oluyor o yüzden günlük takılar hep 14 ayar