Merhaba kızlar. 3.5 aylık bebeğim var gündüz zar zor sallamayla 2 saat uyuyor geceleri de çok sallama gerekmiyor ama 6 saatin sonunda ayağa dikiliyor tabi arada karnını doyuruyorm. Size sorum sizin bebekler nasıl. Günlük toplam 8 saat uyku nedir çok az bu. Nasıl uyuyacak bilmiyorum sallamazsam hemen aciyo gözlerini sallayarak Uyuyunca da benim hiç bi karım yok ne uyuyablirim ne iş yapabilirim