minikobebegim00 Bazen uyandırmakta güçlük çekiyorum burnunu sıkıyorum öyle bile zor uyanıyor. Bol bol emzirmeye çalışıyorum Sarılığı 11 Di en son yüksek mi 21 günlük
Mrv1007 minikobebegim00 bence artık geçmiştir sarılık olayı benim de 22 günlük kızım var, dört günlükken kontrolde 12 çıktı sarılığı doktor 15 üstü riskli bol bol emzir dedi. 14. Günde tekrar kontrole götürdüm hiçbir şey demedi sarılıkla ilgili sanırım bu haftalara kadar uzamıyor sarılık durumu. Bazen uykuya yenik düşüp zor uyandığı oluyor ama altını açıyorum bez değişikliğini pek sevmediği için hemen huzursuzlaşıp uyanıyor
Ndrg-12 minikobebegim00 en son ne zaman baktınız sarılığına? Uyanmakta güçlük çekiyorsa sarılık devam ediyordur.
Cutemomss minikobebegim00 benim bebegimin sariligi 2 aya kadar gitmedi dusuktu ama yuzu sariydi birazz oyle kendiliginden gecti su an 4 bucuk ayligiz
Nurr-dln minikobebegim00 egerki Cok zor uyaniyorsa hala sarılık devam ediyordur. Ben neler çektim uyandırmak için ne yapsam uyanmiyordu açlıktan iyice düşecek kan şekeri diye ağlıyordum üzülüyordum gerçekten zor bı dönem. ayak topuğuna biraz sert olacak şekilde vurun baş ve orta parmağınızı birleştirerek. canı biraz yansın birde cimcik atın ayak topuğuna yine
Ndrg-12 Mrv1007 oğlum 40 günlük sarılığımız devam ediyor dün 11 di değeri. Üç ay devam eden bebekler var
Mrv1007 Ndrg-12 aaa çok geçmiş olsun, doktorum bana 7-10 gün içerisinde kendiliğinden geçer demişti, son kontrolümüzde de hiç bakmadı sarılık değerine. O zaman yine bol bol emzirmekte fayda var iki saati aşmamak lazım💕
Ndrg-12 Mrv1007 aynen normalde dediği gibi ama bazı bebekler anne sütünün hormonlarına vs alışamadığı için sarılık değeri geç düşüyor :) kızımda bi haftada düzeldi ama oğlum 40 günlük hala sarı :) teşekkür ederim ☺️