minikbaykus Kızlar rapor aldım dün. İzinliydim. Millî eğitim e vermemiştim. Bugün teslim etsem sorun olur mu . Aynı gün içinde mi teslim etmeliyim lütfen acil yardımmmm.
Cly01 minikbaykus bende sağlık personeliym rapor aldım fakat 2 3 gün Sonra götürebildim sistemde raporlu olduğunuz görünüyor zaten
snyck minikbaykus ben milli eğitime vermiyorum öyle birşey hic yapamdim okula veriyoruz geç vermekte sıkıntı olmuyor o gun icin ariyorum raporluyum diyorum whatsapttan atıyorum gittiğim bir zamanda aslını götürüyorum
Mamasboy minikbaykus ben kamuda çalışıyorum rapor aldığım zaman whatsapp üzerinden fotoğrafını atıp işe döndüğüm zaman da aslını elden veriyordum. Okullarda sistem nasıl bilmiyorum ama okulunuza foto atsanız olmuyor mu
Cly01 minikbaykus e devlet iş göremezlik diye gir raporlarm kısmında raporunuz sisteme düştüyse sıkıntı yok canm hemen götürmene gerek yok fakat bildirmen gereken yeri ara söyle ben öyle yapmıştım
Miniknur Ben ozeldeyim. Rapor aldigimi soyluyorum. Ama kagidi birkac gun sonra goturunce oluyor. Odeme yaparken onemli. Ona gore hesap oluyor. O verilerin girme tarihi gecmedeb vermeliyiz bizde