Kızlar nolur yardım vallahi tükenmiş durumdayım hamile kaldığım an sivilceler başladı hem küçük küçük hem büyük yüzümde komple var çene yanak alın doğum yapalı 3.5 ay oldu Bi geçer gibi oldu tekrar başladı suan kocaman kocaman çıkıyor gene delirmek üzereyim önceden bir tane bile yoktu şuan neden böyle anlamıyorum emzirenlere uygun jel krem bir şey var mı?