Bol bol sağim yap canim , sonrasinda lazim oluyor . At buzluga. 3 6 ay arasinda buzlukta saklanabiliyor. Ilk 2 3 ay cok oluyor , sonra bebegin ihtiyacina gore süt üretmeye basliyor gogusler yani terbiye oluyor . 3. Ayda meme reddi oluyor bebeklerde ozaman kullabirsin buzluktaki sütleri, dönem dönem azalmada oluyor sütte hazirda bulunmus olur. Hem sagdikca sütün artar ileriki zamanlar icin