Günaydın güzel anneler.Oğlum 20 aylık doğduğu günden beri prima aktif bebek kullanıyorum gece bir numara büyük bağlıyorum.Ama su son bir haftadır bez tasma yapıyor,gece en geç 10 da uykuya geçiyor sabah 8 de uyanıyor.Gece beslenmesi yok uykusu bölünmesin diye gece bezinide değişmiyorum.Her sabah ön tarafı taşmış olarak uyanıyor kullanıp memnun kaldığınız bebek bezi var mı?Allah rızası için bi el atın çıldıriciğiiiimmm