Kızım 2 yaşında dün ateşi yükselmiş hastaneye götürdüm bogazlarinda ve kulaklarında kızarıklık varmış atibyotik yazdi ve calpol dusuyo gibi oluyo yine cikiyo 7 gün kadar bu şekilde kullanmamı söyledi doktor ama kızım bişi yemiyo yediremiyorum meyve yemiyo süt içiyor sadece ne vereceğimi sasrdim aşırı huysuz zaten oda var varsa yiyecek öneri söyleyin lütfen