Security23 Bu aralar ev iş çocuk üçgeninde daralmış bulunmaktayım uykusuz gecelerde eklenince bir tükenmişlik sendromu bir depresyon haline büründüm sanki ev işleri falan iyice bunaltyr beni rutin monoton hep aynı şeyler bununda etkisi var tabi kafam hiç rahat değil herşeyi düşünmekten taşmış gibi hissediyorum siz ufakta olsa kendinizi nasıl mutlu edersiniz gerçi kişiden kişiye göre değişir
lalbg Security23 çikolata kahve sigara üçlüsüyle gayet mutlu olabiliyorum☺️ bir de dışarı çıkıp hava almak çok mutlu eder beni. Geçen ay kızımı ablama bırakıp kuaföre gittiğimde de sevinçten ağlamak üzereydim😂🥺
Rosaa Security23 sevdigim bir film izlerim . Yada oturup dua ederim dakikalarca ağlar rahatlarim. Kitap okumak benim için dünyanın en güzel seylerinden biri . Dışarı çıkıp hava alırım. Resim yaparım . Şarkı söylerim
Snowglobe Security23 3 gündür evde spor yapıyorum. Hem bana dinçlik katıyo. Hemde hareketleri yaparken zorlanıyorum gülme krizlerine giriyoruz. Şuan için tek eğlencemiz bu 😂
Sehertosunn Security23 bebisi birakacak biri varsa birak ve 1 2 saati kendine ayir inan cok iyi gelecek. Dışarı cik gez ye ic.
Balkizlarim Security23 roman havası , spor kızlarla dans etmek , bakım bisküvi çaya batırıp yemek , akşam los ışıkta oturup kara kalem çalışması yapmak ve sticker çizip boyamak daha da var ya galiba herşeyle mutlu olabiliyorum 🤣🤣
Tazeanneg Security23 uyusam sanki baya mutlu olurum gibi geliyor 😊 yada hava güzel olsa biraz dolaşmak iyi gelirdi sanırım
Sumoo Security23 herkeste o duygular mevcut canm merak etme, beni mutlu eden şey kendime bakım yapmak ve alışveriş yapmak,ve birde temizlik yapıp kahvemi alıp köşeme çekilmek ne çok severim 😍
Dilaylaa Ormanda yürüyüşe gidiyorum , yanıma kahvemi alıp 😅 kahve de bir termos kahve yani , yada iki bardak alkol 🤷 kafam dağılır gelirim . Ya da eşime söylerim çok bunaldım diye onunla bir şeyler yaparız baş başa , çocuğu bırakıp 😐
Visnelivotka Security23 Sevdiğim bir şey izlerim kahve yapıp kitap okurum. Canım o an ne isterse onu yaparım.
Seyyid_Ali_2021 Security23 Dediğiniz gibi kişiden kişiye değişiyor bende gün içinde ev düzeni rutinimi planımı otuturmuşumdur.En mutlu olduğum an işlerimi herşeyi en geç 11.30da bitirdikten sonra oğlumu uyuttup mutlu olduğum an başlıyor 13.15′e kadar ibadet saatim.🌹