kendini hazir hiss etdiginde oturur kendisi.ben hic oglumu oturtmaya calismafim.kendisi bana tutunub oturmaya basladiginda fark etdim otura bildigini😂yanilmiyorsam 8 aylikti.ve 10 aylikken yurumeye basladi.yani kendisini hazir hissetdigi an herseyi kendiliginden yapiyor.erkenden oturtmak yada oturtmamak biseyi degismoyor