ruzgrnanns_35 Kızlar 14 günlük anneyim ilk bebegim , emzirirken genzinden mi diyeyim burnundanmı hırlama sesi geliyor sanki bogazı yada burnu tıkalı gibi bir ses tarif edemiyorum ama beni rahatsız etti tecrübesi fikri olan yardım edebilirmi
Yitik ruzgrnanns_35 bizim 1 ay 17 günlük sizin zamanlarınızda başlamıştı doktor kontrolünde sorduğumda emzirince geçiyorsa sorun yok dedi
Balkizlarim ruzgrnanns_35 burnu dolu olabilir. Çok küçük bebeğin olmazsa bir doktora götürün başka birşey farkettiniz mi 🌾
Fatosef ruzgrnanns_35 benim oğlumda da vardı hatta uyurken horluyor gibi ses cikariyordu. Burnunu temizleyince biraz hafifliyordu. Doktor refluden dolayı kusmugu genzine kaçtığı için tıkanıklık yapıyor dedi. 4. Aydan sonra geçti hiriltisi
Selin1234 ruzgrnanns_35 bana bebek doktoru günde 8 kere serum ile temzile dedi o şekilde emzir dedi öyle yaptım duzeldi
busrayldz61 Üşütmüş olabilir canım hırıltıyı hafife alma çok çabuk ilerliyo bizde yaşadık hırıltıyı duyduğum an doktora gittik grip başlangıcı dedi ilaç vermişti 5 güne hırıltısı gitmişti. Sende ne olur ne olmaz doktora götür
ruzgrnanns_35 busrayldz61 hırıltı gögsünden geliyorsa grip olabilir dedi annem ama genzinden geliyor aspiratör ile bir baksammı acaba
Yitik ruzgrnanns_35 biz dün denedik geçicekmi diye ama hala aynı bizimki fazla gazlı ve ıkındığı zamanlar çoğalıyor o hırıltı sizdede aynı durum olabilir belki ona bağladım ben çünkü ıkındıktan sonra kendini belli ediyor doluluk
Glsn7581 ruzgrnanns_35 serum fizyolojik ile temizleyip aspiratör ile çekebilirsiniz ama aspiratörü sık kullanmayın burnunda ödem olusur
Balkizlarim ruzgrnanns_35 serum fizyolojik sıkıp kendisinin çıkmasını sağlayin çok küçük aspiratör için 🍁🍁
_Evlatcennetkokusu_ Yeni doğan bebeklerde o hırıltı oluyor bende serum ile açıyordum sonra büyüdükçe geçti doktora da götürdüm o da aynısını dedi ilaç vermedi zaten çok küçük olduğu için ilaç bile vermezler ama içiniz rahat olması için doktora götürün
ruzgrnanns_35 _Evlatcennetkokusu_ yani nefes almasında sıkıntı oluyormu sürekli olan bir durummuş ya hani nefesi oldugundan azmı alıyor yani büyüyene kadar
ruzgrnanns_35 Fatosef emerkenki çıkardıgı sesi buraya atabilsem keşke bu hali de üzüyor beni oglumda çok kusuyor bir kısmınıda tekrar yutuyor ister istemez dediginiz gibi ona baglı bir durum olabilir
_Evlatcennetkokusu_ ruzgrnanns_35 bazen tıkaniyordu çok kere nefesini dinlemişimdir ama 3 aylık olunca tamamen geçti
ruzgrnanns_35 Selin1234 sterimar diye bir temizleme suyu önerdiler banada daha küçük oldugu için ben evde temizlerken genzine falan kaçarsa diye tereddüt ediyorum siz nasıl temizliyordunuz
Selin1234 ruzgrnanns_35 ben serum kullanıyorum o dediğinizi kullandım ama diğer çocuklarimda 6 aylık ken