Aycarya bazı insanlar sütü sevemiyor ben mesela küçükken süt içemezmişim içeyim diye babam meyveli sütler alırmış. bir de nesquikli içermişim. sütün kokusundan bile tiksiniyorum. ama eşime süt yetiştiremezlermiş dolaptan alıp alıp kafasına dikermiş şişeleri. kızım ona çekmiş tam bir süt aşığı biz içine sadece yarı yarıya su ekleyip öyle veriyoruz sade şekilde içiyor. ama siz nesquik ya da kakao ve bal la vermeyi deneyebilirsiniz