oglum 2.5 yasinda.evde hep yalniz olfugum icin tv hep acik oldu.oglumun gelisiminde bin sukur hic bir eksiklim gormedigim icin ve bende insan olub yoruldugum,yeni bir haber ve ya film izlemek istediyim icin sorun etmedim hic.ama 2 yasdan sonra resmen tv ogluma ait olmaya baslafi.ben asla bisey izleyemiyordum.oglum her zaman izledigi seyleri gorunce bunu ac fiye tutduyordu.acmasam sinirden deli oluyordum.neyse en son oglum ekrani kirdi da ailecek rahatladik😂kirik ekranla bile 1 ay kadar kullandik ama 1 kere kirmaya doyamadi surekli biseyler firlatmaya devam etdoyi icin tv hayatini kaybetdi.simdi sadece telefonda muzik aciyorum ben isimi yapiyorum oglum oynuyor sonra oglumla vakit geciriyoruz falan.eskiden dusunurdumli tv oasa ne yapardim butun gun cocukla.ama yapiliyormus.tvsi hala saglam olan varsa cocugu bizimkinim yasina yakin olanlar tvyi kaldirsalar cok buyuk kar etmis olurlar😂