Kızlar bana bi akıl verinn benim kızım 2 ay 20 günlük ama çok iştahsızz 2 yada 3 satte bir 60 cc mama zor veriyorumm 1 haftadir annemlere geldim .annemde kızdı bana bu nasil gelişecek diye biberon hani 60 cc yarım satte bitirebiliyo annemde biberonun başini büyük yatak iğnesiyle deldii ama baya deldii çabukk içsin die ama ben endişelendimm herhangi bir sıkıntı olurmu çunķu akışı çokk hızlandı ne yapim sizcee