Zeyuu1919 Kızlar arkadasımla 3 gün ara var bebişlerimiz beni aşıya cagırdı diye biliyorum 3. Ay asısı diye arkadasım gitti normal boy kilo olcturmus (hemsirelerimiz saglık ocagında farklı) Ay da bir aşı varmı ? Aslında aşı günü bugun yarın gitsem ne olur ?
Yusaydef Zeyuu1919 aşılar ellerinde bitebilir ebeyi ara öyle hareket et zamanının geçirme derşm beklemek zorunda kalırsın alı gelene kadar
Aliaslan1 Zeyuu1919 hayır 3.ayda aşı yok ama her ay boy kilo ve baş çevresi kontrolü yapılıyor ben bir de doktor kontrolü yaptırıyorum. Özel aşılardan yaptırmıyorsanız devlet aşısı yok
UMUTUMM___ Zeyuu1919 3.ay aşısı yok.Ama biz rotayi yaptirdik (ucretli) rutin kontroller için çağırıyorlar boy kilo bas cevresi falan