Birisimbulamayan Bebeğim 50 günlük ayaklarını karnına sıkıca bastırınca ancak kakasını yapıyor yaptığım yanlış mı acaba ? Anlıyorum kakası/gazı olduğunu yapınca rahatlıyor
Mavis34 Birisimbulamayan benimkide kolikti o şekil tutarak ev de oturma pozisyonunda bekleyerek yapabiliyordu zaten doktorlarda öneriyor gaz çıkartmak için sadece bebeğin sırtına dikkat edin
Pikapikapikacuuu Birisimbulamayan bizde de öyle canım 42 günlüğüz karnına masaj yapıyorum ben öyle yapıyor. Bacaklarını çok zorlama karnına masaj yap losyonla ya da yağla o zaten kendi bacağını topluyor. Youtubada doktor videosu var masaj yapan onu izleyerek yap canım çok rahatlıyor birde kimyon çayı iç çok rahatlatıyor.
Glsn7581 Birisimbulamayan bacak ittirmede alışkanlık olmaz sürekli poposuna uyaran verirseniz sıkıntı olur